אמנת השירות של א.א גלס
מתוך מחויבות לשירות ומתוך רצון כנה אנו מתחייבים לדבוק בערכים המצוינים באמנת השירות כדי לשפר את תדמיתנו בפני הלקוחות ולהעלות את שביעות רצונם.

מטרתו של מרכז השרות:
לספק מענה ללקוחות בתחומים שונים הכוללים בין השאר תשובות לשאלות כלליות, תוך מענה מהיר, אמין, מקצועי ואדיב – מצוינות בשרות ללקוחות!
צוות שירות לקוחות של א.א גלס יפעל במקצועיות רבה , תוך מתן מענה הולם לצורכי הלקוחות.
צוות שירות לקוחות א.א גלס ישאף לתת ללקוחות החברה שירות איכותי, יחס אישי, סבלני ואוהד.
צוות שירות לקוחות יפעל תוך התמקדות בצרכי הלקוח ובציפיותיו. במסגרת זו שירות לקוחות א.א גלס יהיה זמין לפניות הלקוחות במגוון ערוצים: בטלפון, בטלפון סלולרי, בפקס, בכתב, באינטרנט ובפגישות פנים אל פנים.
צוות שירות לקוחות נסקר בסקר שביעות רצון לקוחות. המשוב משמש את הצוות להערכת ביצועים ולשיפור מתמיד של רמת השירות ללקוח.

אנו מתחייבים:
  1. לענות במהירות, באדיבות וביעילות לכל פנייה למוקד.
  2. להקפיד להזדהות בשמי הפרטי ולטפל בלקוחות ביעילות המרבית.
  3. למסור מידע מקצועי בדוק ואמין ללקוחות.
  4. לתאם ציפיות עם הלקוח לגבי עמדות ולוחות זמנים.
  5. להפיק לקחים מכל פנייה, ולידע את גורמי הניהול.
  6. להיות לויאלי לחברה אותה אנו מייצגים – א.א גלס.

לקוחות יקרים, נשמח אם תמלאו את סקר הלקוחות הנמצא בקישור כאן 
או באמצעות טופס מקוון, לכניסה לחץ כאן